fredag 3 april 2015

Gadget - Noah flyttar in

 Ingrid: Vill du flytta in hos mig i min lilla toalett?
Noah: Låter trevlig 

 Noah är en samlare och vill samla in massor av kristaller och fossiler

 Bästa sättet att ha kul i Sims 4 om man inte har några pengar 

 Grabben gillar naturen och lämnar därför Ingrid efter myspys för att plantera växter -.-

 Happy girl

 Noah som inte jobbar sitter ofta på sängen och väntar på att Ingrid ska komma hem från jobbet.

 Han har en kompis som brukar komma förbi. Jag minns dock inte kompisens namn...

 Noah posar framför familjens samling och trädgård

 
Tycker att man kan få riktigt fina natur bilder i spelet även om det är väldigt tecknat.

Hej hopp läs mig! 
Liten notis för er läsare bara. Jag köpte Get to Work i onsdags men jag har en del bilder kvar som ska läggas upp innan vi är ikapp. Det ska dessutom tilläggas att familjen befinner sig i ett stadie där de inte passar att använda det nya spelet så det lär dröja innan ni verkligen märker av det nya spelet. Vill ni se något av Get to Work kan jag göra det med en helt ny familj bara som en liten visning av spelet och vad jag tycker om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar