onsdag 8 april 2015

Gadget - Bättre som bebis

 Megan har vuxit upp och älskar att pyssla vid sitt lilla bord. 

Att bli stor har dock sina nackdelar. En stor fördel med att vara bebis är att man kan göra sina behov  i blöja och därför slippa kissa ner sig när mamma och pappa inte har lagat toaletten innan de gått och lagt sig. Megan får helt enkelt vänta till hon kommer till skolan. 
 
 Noah har en bra vän som ofta kommer förbi (sorgligt nog raderade mitt spel alla vänner familjen hade så Noah är tyvärr vän lös nu). 

 Vännen som jag inte minns namnet på måste lära sig avstånd. Noah har faktiskt flickvän och barn! 

 Massor med kort tar de tillsammans. 
Noah: Smile vän jag inte minns var du heter. 


 Jag: Vad har du på dig kvinna?!
Ingrid: Va?! Jag tycker det ser ganska bra ut 
Jag: Ååå nej kräv nya kläder eller stäm din chef!

 När Ingrid och Megan inte är hemma springer Noah iväg till parken i Oasis Springs för att leta samlar föremål.
 
 Älskar små detaljerna som! Tycker inte att man måste kunna samla småkrypen som finns utan de fungerar mycket väl som bara dekor. 

 Hellre du än jag

 En extra bild på den otroligt fina miljön i Oasis! Orkar aldrig bo i staden för jag älskar blommor och de passar inte riktigt in där, men att åka dit för att ta bilder fungerar bra <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar