onsdag 18 mars 2015

Vad gör jag?

Det är ett bra tag sedan jag skrev något i min blogg. Sims har jag självklart spelat men jag har inte haft någon lust att blogga. För någon vecka sedan dog min dator så hela mitt spel försvann. Irriterad som jag var så spelade jag inte på ett par dagar men så började jag installera spelet. Under installationen kom jag på en egen liten utmaningen. För varje generation så skulle ett expansions paket installeras. Spelade dock aldrig klart utan installerade alla spelen efter generation tre. Spelar fortfarande på familjen och har verkligen jättekul med den så förhoppningsvis kanske någon bild på dem kan komma i framtiden.

 Men tänkte visa något som jag aldrig sett tidigare! Fattar inte hur jag kan ha missat "In Your Face" tidigare



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar