söndag 29 mars 2015

Gadget - The Very First Day

 Ingrid Gadget
Vill hitta sin äkta hälft 
Snobb, konst älskare & romantisk

 Ingrid önskar vad alla mina simar önskar! Att gå på museum.
 Medan Ingrid tittar på tavlor letar jag efter en framtida man åt henne. De enda männen där är Mortimer & Pancake Bob. Inga som jag ser som Ingrids man. 

Mortimer: Don't pick me!! 

 När jag letar män på våningen under hittar Ingrid Johnny. En söt pojk som hon entusiatiskt vinkar hej till. 

Ingrid:  HEJ!! 

 I hörnet ser jag Noah Hughes (från galleriet*) komma upp för trappan. Han verkar intresserad av Ingrid och jag har bestämt vem som ska bli hennes man. 

 Awww!

 Ingrid måste tyvärr hem efter ett tag för att fylla sin mage med mat. Det gör hon i en liten park jämte sitt hus. 

Ingrid: *vissel* 
Håll koll på maten kvinna!

 Hon bränner dem i alla fall inte, vilket hon hade gjort om det varit Sims 3. 
Ljuset i Sims 4 är verkligen jätte vackert.

 Kvällen avslutas med att Ingrid samlar på grodor medan jag tar kort på omgivningen.

*Noah Hughes kan ni hitta genom #tsd. Det är Puzmo som har skapat honom. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar