lördag 8 november 2014

Lililicious - Ge mig ett nytt hus NU!

 Titta vem som vuxit upp! Nikolaj ser rikigt stilig ut :)

 Han är rikigt duktig på att skaffa vänner. Precis som mamma... eller inte! 

 Han får ett litet lekrum eller lekplats då familjen fortfarande inte har pengar att bygga ett hus för. Jag är ofantligt trött på det lilla skjulet kan jag ju lugnt säga.

 Så söta de är! Tror de är officiellt pojk- och flickvän nu. Är dock inte säker för har tappat bort mina anteckningar. 

 Hemskt hus! 

  Första dagen i skolan. Känner hur jag åldras eller snarare jag ser hur Lililicous åldras! Jag är fortfarande 21 år och spelar för mycket Sims för mitt egna bästa. 

ÄNTLIGEN! Familjen Lililicious har ett eget hus där alla får plats. De kommer inte få en pool på tomten men har satt ut en park med en pool som de kommer att besöka så fort de får tid. 

2 kommentarer: