torsdag 23 oktober 2014

Lililicious - I nöd och NÖD!

 Känner faktiskt igen mig själv!

 Det märks att Lililicious är bortskämd! Hon lämnar disken åt Gud (notera:mig). Jag löser problemet genom soptunna som alla andra Gudar.

 The Sims 3! 

Som en belöning efter att blivit befordrad får Lililicious en dator. I hemlighet får hon den så att hon ska kunna bli befordrad igen men det behöver inte hon veta.

 Det börjar likna lite mer konst nu!

 Bokmal som hon och jag är så läser hon hela nätterna vilket resulterar i utmattning sådär kl 1:00 mitt i natten. Jag har lite mer stamina och kan i alla fall läsa till kl 3!

Har ni några namn ni vill att framtida barn ska heta? Lämna då en kommentar med namnet eller namnen så kanske Lililicious barn slipper EAs slumpmässiga namn. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar