fredag 31 oktober 2014

Lililicious - De deprimrande tavlorna

 
 
 Dagarna efter är Lililicious väldigt ledsen. Jag sa till henne att säga "ja" men inte lyssnade hon. Vi hade inte varit i det här problemet om hon bara lyssnat!
Efter cirka 10 deprimerade bilder och massa snyftande i duschen så fick jag nog.

Jag blev dock lite orolig! Kan simar få stötar när de reparerar kylskåpet? Undrar om hon blivit deprimerad... 

 Men se vad som händer efter ett par dagar! Don kommer på "spökligt" besök.

 Detta livar upp Lililicious som saknat sin pojkvän. 

Men Don var mer intresserad av den gamla datorn. Visste ni om att man kan läsa dödsannonser när en familjemedlem dött i The Sims 4? Lililicious spenderade 6 timmar med att läsa annonserna innan Don kom på besök. 

 Kvällen efter så bestämde jag med min allsmäktiga kraft att det var dags att sluta sörja och skaffa sig en ny partner för Gud (jag) kräver barn.

 Jag känner igen den där douchebag"en". Var det inte han som tog Don?
 
 Lililicious tog sin hämnd genom att skrämma skiten ur honom. 

 Se vilken tur att jag tvingade ut henne! Hon är redan på bättre humör och på denna vers slutar vi dagens avsnitt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar