måndag 6 oktober 2014

En blogg utan spel? Nej, det går inte för sig!

Så det är lite mer än en månad sedan The Sims 4 kom ut. Jag gillar spelet men det saknas så mycket att göra. Väder, olika aktiviteter som fotboll eller basket. Djuren som för det mesta stör mig men de är ändå en stor del av spelet. Småbarnen lyser med sin frånvaro och som generationsspelare gör det ont i hjärtat när bebisarna hoppar ur vaggan och kan gå och prata. Legacy spelandet går segt och jag lovar att fortsätta med min "Familjen Disney let's play" men den kommer gå segt tills spelet är uppdaterat mm. 

För att min blogg inte ska dö eller bara handla om downloads och andra tips så måste jag ju spela något så från och med ikväll så ska jag starta en familj i The Sims 3 och spela på dem för att kunna leva mina drömmar med generationer och mycket aktiviteter. Jag skriver detta inlägg samtidigt som jag startar mitt spel och har fortfarande inte kommit på namn eller vilken stad familjen ska få bo i. Det ända jag vet är att jag alltid börjar med EN sim och att han eller hon (antagligen hon) kommer att starta i en EA-värld. Min egen skapade och designade värld som ni såg förra veckan är långt ifrån klar och har tekniska problem så den lär ni tyvärr inte se på ett bra tag. 

Oj vilken vägg av text jag gjort! Nu får jag sluta skriva och börja skapa min sim men först måste jag välja värld. Ses antagligen imorgon med de första bilderna från min nya familj


2 bilder från mitt spelande i helgen. Saknar simars känslor i The Sims 3 men man kan tyvärr inte få allt när EA skapar spel.










 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar