tisdag 19 augusti 2014

Familje Hope - två dagar närmare The Sims 4

Ja mina vänner nu är det inte långt kvar till The Sims 4 släpps. Om exakt 2 veckor släpps spelet i USA. Vi får som sagt vänta lite längre men det kan vi väll leva med ;) 

 Efter ett par dagar i tjänst så blir Lilian befordrad. Pengarna rullar inte direkt in och det är svårt uppdatera huset och samtidigt betala räkningarna. 
 Det hjälper inte direkt att Lilian gillar att spendera pengar på böcker och andra värdelösa saker. 

 Vad skådar mitt norra öga? Någon som kan förstöra Lilians trädgård? 

 OH SHIT! Vad skådar mitt södra öga? Någon som FAKTISKT äter upp Lilians trädgård! 
 HEJ! Akta de där druvorna de är viktiga för Lilians livsönskar. Stick iväg. Försvinn! 
Hjorten försvann men tog tyvärr plantan med sig...

 Inte bara förstör hjortar Lilians trädgård men Philip sätter stopp i hennes toalett när han är över på trevliga nattbesök. Lilian är inte road... Det är inte jag heller för den delen. 

 Jag blir ännu mindre road när hela Lilians skatt går åt att betala räkningar -.- 

 Om den där nedrans saken ska gå sönder kan den åtminstånde tvätta sig själv. 


 Suck -.- 

Lilian klagar inte på alla saker som går sönder för Philip har gjort slut med sin fru och flyttat in. Den snåla gubben hade dock inga pengar med sig och jag börjar få smått panik! 

En lugnande bild för att få mig att tänka på annat...

Mer imorgon då vi är ännu närmare The Sims 4! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar