tisdag 26 november 2013

Salmon - Introduktionen på en PGC

Då ska jag starta den första riktiga PGC. Har aldrig riktigt provat det så det ska bli intressant. Brukar ogilla stora familjer i sims så får verkligen hoppas på att arvingen dyker upp snabbt.


Min start sim är Eleanor Salmon och hon bor i Hidden Springs. Förnamnet slumpade jag i CAS för att jag har bestämt mig för att slumpa alla namn i denna PGC. Ska därför använda en namn generator på internet varje gång ett barn föds.

Eleanor är överkänslig, en nattuggla, skicklig skulptör och lättsovare. Självklart gillar hon inte barn eftersom att alla som ska föra vidare familjen Salmon måste ogilla barn. Hon gillar klassisk musik, färgen blå och mackor med jordnötssmör och marmelad. Hon vill nå nivå 9 inom vetenskapskarriären. 

Hårfärgen som ska föra vidare är någon rosa nyans som påminner om färdig lagad lax så där av efternamnet Salmon. Hennes ögon är en otrolig stark färg av blå.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar